Jak to doopravdy je s fotkami HateFree?

16. 08 2018

   www.inadhled.cz    Sociální sítě zaplavily reklamní fotografie organizace HateFree, na nichž jsou v bublinách velmi kontroverzní texty. Zděšení z nich pulsuje všemi, kteří je četli, protože vzkazy jimi vyslané jsou opravdu z pohledu heterosexuálního Evropana, příznivce klasické rodiny a odpůrce migrace přímo děsivé. Vzhledem k velmi švejkovské povaze Čechů se vzápětí objevily i upravené fotky, takže vznikly fejky, o jejichž pravosti lze pochybovat. Rozeznat však, které obrázky patří ke skutečné kampani a které si vzal do práce někdo vtipný, je díky názorům partičky HateFree velmi složité.

  Vzpomeňme si na nedávnou reklamní kampaň neziskovky Člověk v tísni, která po celé ČR rozmístila nápis na velkoplošné reklamě v arabštině. To celé v době, kdy migrace a násilí způsobené muslimy vytvořily ve společnosti třaskavou atmosféru. Podobně pohnutá nálada je vždy v období kolem pražského pochodu obscésnosti nazvaném Prague Pride. A týká se homosexuality. Všichni známe provokativní jednání aktivistů HateFree Culture, kteří jsou schopní přilévat olej do ohně. V této nesmírně podivuhodné době, kdy účastníci pochodu podporovaného parlamentními i komunálními  politiky a státními úředníky vyzývají k spoluobčanům s jiným, než homosexuálním zaměřením, k zabíjení policistů a dalším úchylnostem, by tedy agresivní reklamní kampaň z dílny prostředí pražské Kliniky nijak nepřekvapila a lze ji považovat za očekávanou. To i včetně vyloženě pobuřujících textů. Úchylnost současnost má totiž svou podstatu v prosazování naprosto scestných teorií mířících proti přírodě, zkušenostem a historii.

  Jestliže do škol pronikla indoktrinace, která má děti přesvědčit o tom, že barva jejich pleti není pro jejich zemi tou správnou a mají se naučit věnovat svou lásku svému budoucímu nepříteli, je něco špatně. Křičí li muslimští fanatici do světa svou touhu oplodnit naše ženy a udělat z nich své služebné, zatímco si nás muže podrobí, a my je přesto máme vítat a věnovat jim svůj prostor, to dokonce za úplatu námi v podobě sociálních dávek poskytovanou, je evidentní, že na něco podobného může přijít jen absolutní…magor. A ještě větší je ten, kdo ohne hřbet a podrobí se. Za těmito snahami stojí mnoho lidí motajících se kolem politiky, médií, neziskového sektoru a kulturních pseudocenter podobných Klinice a právě skupinky HateFree. Je tedy reklamní kampaň vymyšlená, skutečná, nebo jde o dvousečnou provokaci? Vy to víte?

  Lze se obávat toho, že jde o velmi systematicky připravenou provokaci, která má zaujmout, také nachytat pár lidí a nakonec spustit lavinu tolerance jedněch a kritiky druhých s možnými právními následky. Někdo musel fotografie připravit, jiný dodat ,,bubliny´´, poté už možná začala pracovat lidská fantazie. Co je fejk a co nikoliv, to už se nedozvíme. Realita je bohužel taková, že ani největší hloupost není v nynější atmosféře nepraktikovatelná.  Včerejší fotky u článku na inadhledu byly ilustrací toho, jak dokážou někteří lidé uvažovat. A jsou li to právě ti v HateFree či nikoliv, to už posuďte sami. Jisté je, že k tomu mají nejlepší předpoklady.

J3.K

 

Speciály

Tipy