Provokace, reklamní kampaň, nebo ukázka síly?

6. 11 2017

www.inadhled.cz . Prahu a další velká města v České republice zaplavily billboardy s nápisy v různých jazycích, nejvíce je však těch, na kterých jsou texty psané písmem většině Čechů připomínajícím arabštinu. Ve skutečnosti jde i o jiné jazyky používané v zemích na Blízkém východu. V překladu nápisy vyjadřují poděkování Čechům, otázkou tedy zůstává za co.  

  Vlastník reklamních ploch se zpočátku nechtěl k výrazné kampani nijak vyjadřovat, ale na naléhání novinářů prozradil, že spoluorganizátorem kampaně je nezisková organizace Člověk v tísni. Tedy ta, v jejímž čele stojí proslulý Šimon Pánek, který prosazuje otevření našich hranic migrační vlně a přemístění mnoha ekonomických migrantů do naší země. Tento bývalý studentský aktivista a vůdčí osoba ve dnech tzv.,,Sametové revoluce´´, kdysi prezentovaný jako bojovník proti komunistické represi (jen on ví, byl skutečně spontánním vůdcem, nebo předem připravenou postavou), je nyní prodlouženou rukou neomarxistického amerického miliardáře maďarského původu Söröse. Toho miliardáře, který své při spekulacích na burzách vydělané peníze investuje do rozvratu samotné Evropy a v jehož režii dochází k výměně evropského obyvatelstva pomocí velmi dobře organizované migrační vlny. A abychom to doplnili, je pravděpodobně i skrytým investorem kandidáta na českého prezidenta Drahoše.

  Samotná organizace Člověk v tísni stojí za mnohým zlem, které je nyní kolem nás. Nelze přehlédnout, že loď této mezinárodní neziskovky pendluje po Středozemním moři a funguje jako přívoz, který převáží tisíce muslimů na náš kontinent. Financování této organizace je velmi spletité, nicméně mimo státní podpory získává peníze z veřejných sbírek a sponzorských darů, a také z Norských fondů patřících do sféry vlivu Söröse. Její aktivisté patří k hlavním sluníčkářům, také k moderním inkvizitorům na sociálních sítích. Jestliže u nich šlo původně o charitativní činnost, postupně se z Člověka v tísni stává silný politický hráč, který infiltruje do blízkého prostředí kolem nás. Společně s další mezinárodní organizací Lékaři bez hranic, která má taktéž na moři vlastní loď převážející od syrských břehů migranty, vychází z humanitární minulosti, čímž obě značně matou a vyvolávají soucit, nicméně hrou na city maskují své aktivity na úplně jiném poli. O působení na školách jsme už psali, o podpoře ,,vhodných´´  kandidátů na prezidenta jsme se zmínili v úvodu tohoto článku, ale existuje tu ještě spolupráce se stranami, které jsou naladěné stejně, jako tyto neziskovky. Raketový vzestup Pirátů je důkazem toho, že se spolupráce s Pánkem vyplácí. Oboustranně, peníze musí pracovat, jednou jdou na kampaň, podruhé se zase ve větším objemu vrátí zpět. Ostatně piráti dostanou za volební úspěch tučnou odměnu v podobě mnoha desítek milionů korun.  Jejich mediální podpora nevznikla jen tak, kdo byl v pozadí, to si lze představit. Jen je zvláštní, jak se neomarxisté přesunuli ze Zelených k Pirátům.

  Vylepení provokativních plakátů by nebylo nic zvláštního, kdyby nešlo o velmi třaskavé grafické zpracování. Většina Čechů je i přes nekonečnou masáž médií proti přijímání muslimů, má obavu z terorismu oprávněně spojeného s islámem, váží si bezpečnosti v této zemi a s obavou pozoruje množství exoticky vyhlížejících lidí v centru Prahy a pár dalších velkých měst u nás. Navíc si  uvědomujeme lživost České televize a jejích neobjektivních pořadů, vnímáme změny v školních osnovách a ztrátu sekulárnosti v nich, jsou nám nabízeni politici a osoby nejasného původu s naprosto přesně protičesky programovanými názory (Drahoš, Halík, Horáček, Kocáb, Schwarzenberg, Štětina, Jourová, Pelikán, Feri…). Texty v arabštině či podobném jazyku jsou tedy přijímány s největší ostražitostí, většinou však s vztekem a obavou, co z nich vzejde.

  Ptáme se tedy. Kdo nám za co děkuje, když tu muslimy většina nechce? Proč se někdo staví do pozice lidí, kteří tu nejsou všeobecně vítáni? Proč Šimon Pánek tvrdí, že Češi si migranty přejí, když to není pravda? A poslední otázka je nejdůležitější. Prohlédne už někdo z odpovědných taktiku neziskového sektoru, zavře kohoutky a prověří jeho aktivity, případně postaví největší kolaboranty mimo zákon? To je totiž jediná správná cesta, jak otupit vliv těchto nadnárodních korporací tvářících se jako charitativní spolky. Pak tu nebudou strašit tak odporné reklamy.

J3.K

 

Speciály

Tipy