Volba Pirátů je sebevraždou Prahy a možná bude i zbytku republiky

5. 01 2021

www.inadhled.cz  Blíží se parlamentní volby a společnou kandidátku budou sestavovat Piráti a STAN. Jde o nejnebezpečnější dvojici, která do voleb vstoupí. Říká se to těžko při vědomí, že další kombinací je ODS, Top09 a KDU-ČSL, přičemž se přinejmenším právě Topka naprosto vymyká představě o pravicové straně a její eurounijní řiťolezectví je ukázkovou degradací vlastenectví. Zapomenout nelze ani na prosazování přijetí eura všemi těmito subjekty s výjimkou aspoň nepatrně zodpovědné ODS. Výhrou není ani vláda ANO s někým, protože všichni známe chápání vlády premiérem Andrejem Babišem. Ten sice pochopil, že stát jako firmu vést nejde, ovšem peníze z ní vytáhnout umí.

  Vraťme se k Pirátům. Ukázkou jejich způsobu vládnutí je hlavní město Praha. Amatérismus, kterým se prezentuje vesnický chlapec ze Slavičína v křesle primátora Zdeněk Hřib (nar.1981), je do nebe volající. Není v tom však sám. Dalším arogantním partnerem Pirátů je Praha sobě vedená Čižínským, přičemž elitním hlupákem v ní je strojní inženýr ze Strakonic Adam Scheinherr (nar.1987), který před rokem obhajoval uzavření části Smetanova nábřeží. Tito lidé, kteří do Prahy dorazili až v době dospělosti, mají k ní horší vztah než rodilí Pražané k jejich rodným vískám. Ti totiž při jejich návštěvě respektují místní včetně jejich zvyků a potřeb. Což náplavy ve vedení velkoměsta nedělají. Rozhodují o něčem, čemu opravdu nerozumí.

  Jen tak se může stát, že i přes nesmyslnost uzavření části Smetanova nábřeží plánují pokračovat v činnosti, kterou je naprostá izolace centra od dopravy s výjimkou tramvají. To vše zní možná i zajímavě, jenže nezapomeňme, že objízdné trasy neexistují a na obou stranách Vltavy, kterou lemují silnice v plánech destruktorů připravené na uzavření, by se zastavil život. Výjimkou by byla vozidla rezidentů. Dle těchto ,,odborníků“ budou stačit při odklonu dopravy současné komunikace, tunelový komplex Blanka a Strahovský tunel. Pojďme si říct, jaká je nyní reálná situace.

  Stav pražských ulic, silnic a velkého množství mostů je tragický. Místo investic do jejich údržby se na Praze 2 a 3 připravovala elektrická rozvodná síť pro instalaci nabíjejících stanic pro plánovaná elektroauta. Cena odhadem 2mld,- korun. Dále se budují nástupní ostrůvky, také ty určené chodcům při přecházení. Prahu protíná mnoho nepoužívaných cyklostezek, v některých místech naprosto nepřijatelně nebezpečných, příkladem je ulice J.Želivského na Praze 3. To, co na ní bylo vytvořeno, je prostě unikát a schvalovat úpravy v tomto směru může jen dlouhodobý pacient Bohnické psychiatrické léčebny. Podobná devastace zasáhla Koněvovu ulici či Freyovu ve Vysočanech. Šílené zásahy však postihly celou Prahu. Obtisky proražených pneumatik už tak nejsou výsadou jen propadlých kanálů, ale i umělých překážek vytvořených pro co největší zpomalení dopravy a prodloužení průjezdnosti z jednoho konce města na druhý. Úkolem je, jak se zdá, její postupné znemožnění. Také se symbolem vlády neschopných politiků stalo stále větší omezování rychlostí i tam, kde je to naprosto zbytečné a jedná se o prostou buzeraci řidičů.

  Pro vše výše uvedené by možná měli někteří lidé aspoň minimální pochopení, kdyby existovala varianta vyhánějící z města nákladní a tranzitní dopravu. Ignorace potřeby dobudovat obchvat Prahy místo využívání Jižní spojky a Štěrboholské magistrály je zarážející. Stále více se ukazuje diletantství vládců Prahy a koaliční rozhodnutí postavit do čela ,,politiky“ pocházející obrazně z venkova bylo chybné. Důsledky jejich vlády bude Praha napravovat dlouho i v případu, že v dalším volebním období odejdou. Pokud ne, bude to s městem ještě horší, a to nejen v oblasti dopravy. Přestože Scheinherr není Pirát, chová se tak.

  To, co je tu popsáno, se týká hlavního města. Představa, že by se něco podobného dělo na úrovni státu, je strašidelná. Pirátská strana vyznává ,,evropské hodnoty“, o kterých lze s úspěchem pochybovat. Jejich plánem je přijetí eura v době, kdy zadlužení eurozóny roste do nebývalých výšin a řada i jen průměrných ekonomů před ním varuje. Odborníci jej rovnou zavrhují. Přáním Pirátů, jejichž vzestup z ničeho je obdivuhodný a bez ekonomických injekcí zvenku nemožný, vzbuzuje právem obavy. Další jejich prioritou není jen legalizace marihuany, která není tím největším zlem, i když chápat to mohou pouze její vyznavači, ale také přijetí ,,zodpovědnosti“ za část migrantů, dále známe jejich přístup k soukromému majetku a přání stát se jednou velkou evropskou rodinou. Pokud ani toto neostraší případné voliče, a navíc jich bude dostatek, pak nás už nic neochrání. STAN táhnoucí s nimi za jeden provaz vezmi čert. Nic jiného si nezaslouží.

Jindřich Kulhavý

 

 

 
.